Anteeksi, en ole pitkään aikaan tullut kirjoittamaan mitään.. Kiireitä xD Tai no, kai niinkin voi sanoa (?)

Viime viikolla olen melkein joka päivä joutunut vahtimaan Taraa, koska kaikilla on töitä..

Viime viikko meni siis näin;
2.7.07 <-- Riikka (mun sisko) muutti pois.. Ei onneksi kauas =D
3.7.07 <-- Olin Roosan (mun kaverin) kanssa Puuhamaassa..
4.7.07 <-- Joku äiskän kaveri Tanja tuli yöks
5.7.07 <-- Kävin Riikalla ja olin Marin kans..
6.7.07 <-- Kotona vahtimassa taas Taraa ja Roosa oli täällä =)
7.7.07 <-- ONNEE!! xD Kaveril oli synttärit :P
8.8.07 <-- Oltii koko päivä Taran kans Riikalla, koska äiskä ja muut lähti käymää jossain..

Joo... Sellasta siis.. Nyt siv vahdin Taraa.. Ei oo kyl paljoo vahtimista, koska se nukkuu tos mun sängyllä ;)

Eipä muuta kerrottavaa =) Hyvää kesää kaikille!!